۱۲ مهر ۱۳۹۲، ۹:۵۷

علی دایی مطرح کرد:

برابر صبا تنها پیروزی می‌خواهیم/ در مورد پرونده قهرمانی صحبت نمی‌کنم

برابر صبا تنها پیروزی می‌خواهیم/ در مورد پرونده قهرمانی صحبت نمی‌کنم

قم - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به خوبی می‌دانم که بازی با صبای قم سخت و دشوار است اما چاره‌ای نیست و تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی در این دیدار به کار می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی در کنفرانس خبری پیش از مسابقه تیم های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران که شامگاه پنجشنبه در باشگاه صبا برگزار شد، تصریح کرد: بازی‌های لیگ برتر هفته به هفته سخت‌تر می‌شود چون تیم‌ها شناخت کامل‌تری از یکدیگر پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: شما نمی توانید بگویید که مثلا با فلان تیم پائین جدول بازی آسانی دارید، در واقع هیچ تفاوتی بین تیم های بالا و پائین جدول نیست و باید برای کسب موفقیت در لیگ برتر و رسیدن به قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با تمام توان خود برابر همه رقبا به میدان بروید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ما در هفته‌های گذشته نتایج خوبی گرفته‌ایم و برای اینکه بتوانیم همچنان به روند رو به رشد خود ادامه بدهیم و از جمع مدعیان بالای جدولی عقب نمانیم، در دیدار خارج از خانه برابر صبای قم به دنبال پیروزی هستیم.

وی ابراز داشت: من خوب می‌دانم که بازی با صبای قم بسیار سخت و نفس گیر است، قبلا در قم بازی کرده‌ایم و جو اینجا را خوب می‌شناسم، صبا تیم بسیار خوبی است و نگاه به جایگاه نهمی این تیم نکنید، آنها تا این هفته خوب کار کرده و خوب نتیجه گرفته اند.

دایی در خصوص وضعیت تیمش برای این بازی عنوان داشت: ما به غیر از عباس‌زاده دیگر بازیکنان خود را در صحت و سلامت کامل در اختیار داریم، تیم ما محرومی برای این بازی ندارد و می توانیم بهترین نفرات خود را برای مصاف با صبای قم به میدان بفرستیم.

وی به شناخت کامل خود از تیم صبای قم نیز اشاره کرد و بیان داشت: ما فیلم بازی های اخیر صبای قم را به خوبی دیده و آنالیز کرده ایم، به اعتقاد من صبای قم خط حمله بسیار خوبی دارد که می تواند برای هر تیم لیگ برتری دردسرساز شود اما روی نقاط ضعف این تیم نیز کار کرده ایم و می دانیم که از چه راه‌هایی باید به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران به سئوال خبرنگاری مبنی بر ادعاهای اخیر وی در خصوص محسن قهرمانی و فساد در فوتبال پاسخی نداد و تصریح کرد: من در این زمینه حرفی نمی‌زنم چون باید فدراسیون جواب بدهد، تمام فکر من بازی با صبای قم است.

 

کد خبر 2148455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha